wwwstianno Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei, jeg har 3 12" sub'r av typen jbl som jeg skal koble på en rockford fosgate 2 kanals forsterker hvordan blir den beste løsningen på det ? Forsterkren er sprek kill til det, nå har jeg koblet 2 av dem på vær sin kanal men hvordan få koblet til den siste? Mvh Stian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 går vell sikkert å ta 2 av di på ene, og den siste i ene utgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Eller om den er brokoblingsbar, så kan du vel ha det som du har det nå + at du brokobler den siste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 http://www.rockfordfosgate.com/rftech/w ... ofer_imp=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Må sikkert brukoble forsterkeren og seriekoble subbene. Viss du oppgir kva slags subber og forsterker det er snakk om, blir det betydligt lettere å hjelpe deg. Kan godt hende at det er bedre med 2 subber enn 3 med oppsettet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå