Anders92 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Hallo folkens Jeg har ikke peiling på hva problemet er. Men det startet med at jeg fylte kjølevæske på bilen (325 e36). Starta opp bilen, og da sto det at jeg måtte sjekke kjølevæska på kjørecomputeren.. Deretter stakk jeg ut å kjørte i en times tid, og plutselig blåser det bare kald luft i varmeapparatet! Har lest meg frem til at det kan være luft i systemet. Men regner ikke med at det blir det av å skru av lokket å fylle litt? Mvh. Anders )
Anders92 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 ingen som vet? skulle hatt svar litt fort, for jeg holder på å fryse ihjel i bilen.. på forhånd, takk
SideIn Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Mangel på varme i apparatet er som regel tegn på lite kjøle væske. sett bilen i oppover bakke fyll på kjølevæske luft på stor plast skrue med kryssspor på radiator. start bilen sett varme apparat på full guffe etterfyll kjøle væske å luft med jevne mellomrom.kjør en tur etter du har fått varme i apparatet. kan også være feil i vannpumpe
Anders92 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Tusen takk for svar! Hm.. Saken er bare den at alt av problemer kom etter jeg fylte kjølevæske. Før det funka alt som det skulle.. Hvordan kan man se om det er vannpumpa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå