Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei : ) Skal i disse tider skifte ut det originale stereoanlegget som sitter i min E39 (1997 mod). Lurer da på om det er mye jobb å bytte ut alt (spiller, kabler, høyttalere) ?

Takk på forhånd for svar :)

Skrevet

Det er ikke vanskelig, ligger mye på youtube på hvordan du f eks fjerner baksetene hvis du har sedan. Bakhøytalerne er litt jobb å komme til. Kabelstrekking er rimelig smertefritt, legger de langs siden og bakover ved å åpne interiøret langs dørene. Har ikke tatt av dørpanelene før, men sikkert en kurant jobb det også.

Skrevet

Er ikke lenge siden jeg gjorde det. hadde bare et problem, å det var spiller. men jeg byttet til 2 din spiller så det var det med monterigsrammen som var problemet mitt. ellers er alt resten smertefritt :)

Skrevet
Er ikke lenge siden jeg gjorde det. hadde bare et problem, å det var spiller. men jeg byttet til 2 din spiller så det var det med monterigsrammen som var problemet mitt. ellers er alt resten smertefritt :)

2 din spiller?

Skrevet

2 din spiller?

Dobbel høgde i forhold til 1 din spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...