ivlund Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hei alle sammen! Har hatt en ryddehelg i bod og garasje. Og har da funnet frem noen deler fra den gamle E46 cab'en som jeg ikke lenger har behov for. -Originale blinklys forran (Høyre og venstre) i orange -Originale baklykter (Høyre og venstre) orange/røde -Førerdør som kun mangler håndtak utvendig. Det er litt rust i forkant av dør men alt annet skal være i topp stand. (Vindu, airbag, vindusheis (elektrisk) osv...) Vet ikke hva jeg kan ta for de forskjellige delene. Men hvis det er noen som er interessert i noe så er det bare å komme med bud her eller på PM. Skal bort! Har dessverre ikke bilder her på jobben, men kan legge ut dette seinere. Mvh Ivar
ivlund Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Delene skal bort, kom med bud folkens
ivlund Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Det er bare å komme med bud folkens. Holder på å flytte så har ikke plass til dette lenger, så det skal bort !
ost_ost_89 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 vet du om blinklysene framme passer min 320ci 2002mod coupe?? mvh øyvind
ivlund Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Det er jeg usikker på! Da burde du sjekke med BMW eller noen andre som selger deler. Eller om du bor i Oslo, så kan vi sikkert finne ut det fort ved å prøve!
ost_ost_89 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 hvilken årsmodell var bilen din? er det den typen blinklys du skrur fast eller klipser fast?
ivlund Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Det var en 2000 modell. Husker ikke om det var klips eller skrue feste. Men det kan jeg sjekke etter at helgen er over.
ivlund Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Fra 1. Februar har jeg ikke garasje lenger så de som er interessert i billige deler må si ifra fort.
ivlund Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Ingen som trenger noe fra en dør (Fører siden) passer coupe og cab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå