ivlund Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hei Har en eldre basskasse og forsterker som har stått i boden en stud som jeg ikke kommer til å bruke. Tenkte derfor å selge dette for en billig penge. Det har stått i boden i flere år, så er ikke nytt. Legger ved bilder av kasse og forsterker i eske Kom med bud Mvh Ivar
Glennski Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Ja, pris? Lettere om du skriver i tråden din, så slipper alle å spørre
ivlund Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Da prøver jeg meg med 1200,- for både basskasse og forsterker!
ivlund Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Hvis dere syns det var for dyrt så er det bare å komme med bud. Holder på å flytte så har ikke plass til dette lenger, så det skal bort !
ivlund Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Går til førstemann som kommer med en slant cash!
SmTrading Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 er utgått de sakene der hvor lenge siden kjøpte du basseren ? husker jeg sikla på den når jeg var 18 eller noe, dvs 7-8 år siden , kan det stemme at de er så gamle?
ivlund Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Husker ikke eksakt når jeg kjøpte det! Men kan nok stemme med det du tipper på, kanskje 1-2 år mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå