RoboX Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Heisann Airbag varsellampe lyser i min e39 og det er ikke den vanlige feilen under passasjersetet som er skyld i det. Derfor blir det dyrt å reparere og det har jeg ikke råd til akkurat nå. Syns det er irriterende med den lampa som lyser, så lurte på om det sitter en vanlig pære bak det er mulig å nappe ut? Eller er det noe slags ledpanel uten vanlige pærer?
rekorden Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Mener det skal være en vanlig pære. Men hvorfor tar du ikke en diagnose før du fjerner pæren istedet? Det MÅ nødvendigvis ikke bli så fryktelig dyrt:)
OrjanBmw Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Mener det skal være en vanlig pære.Men hvorfor tar du ikke en diagnose før du fjerner pæren istedet? Det MÅ nødvendigvis ikke bli så fryktelig dyrt:) hvis man ikke har diagnoseverktøy selv koster det ofte over 1.2k bare for diagnosen...
Z1 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Er vel en grunn til at fabrikken har laget en lampe som sier fra når noe er galt. Om olje lampa lyser tar du ut pæra og vips så er alt i orden , Har sett biler med sort tape over vasel lamper når dem er på eu .
HMW Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Får feil på eu om det ikke lyser med tenning på. Er en grunn til at den er der.
rekorden Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Mener det skal være en vanlig pære.Men hvorfor tar du ikke en diagnose før du fjerner pæren istedet? Det MÅ nødvendigvis ikke bli så fryktelig dyrt:) hvis man ikke har diagnoseverktøy selv koster det ofte over 1.2k bare for diagnosen... De fleste har per idag en PC. Diagnoseutstyr på nett koster under 300,-. Da har man utstyret til senere anledninger også. En trenger ikke gjøre det verre enn det egentlig er:)
RoboX Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Pga jul, så er økonomien totalt skutt nå og har ikke laptop som fungerer. Uansett, så funker den ikke nå, den blir ikke reparert før ut i februar tidligst og jeg vil bare ha bort lampa imens. Noen som vet sikkert om det er en glødelampe eller digitalt display av noe slag?
HMW Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Jeg er usikker på den modellen. Bruk heller en teipbit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå