Alpina1982 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hei Jeg har en 325ix 1986 som du kan få kjøpe. Eu godkjent til februar 2014. Godkjent for 14 dager siden. Den har falt mye sammen siste 14 dager. Stort forfall i dag.. Jeg har hverken tid eller kompetanse til å starte på noe prosjekt nå i vinter.. Så ønsker å kvitte meg med denne bilen slik at jeg kan anskaffe meg en annen vinterbil.... Negativt: Ulyder i driverk, 4hjulstrekk sluttet å virke ( i dag). Noe er veldig løst ifm med driverk(massa klonk klonk lyder). Er mulig å kjøre..Men vil ikke anbefale det.. Bremser forsvant også i dag.. Mulig noe driverks greier har kuttet bremserør.. En del rust på karoseri. En del bulker i karoseri. Generelt stygg og slitt innvendig. Viskere går kun på høyeste hastighet. Div deksler og lignende mangler i motorrom. Positivt: Motor starter og går. Nytt batteri medfølger. Men gammelt fungerer enda. Regreim og ventiljustering i fjor sommer. Km stand 206 000 (kan ikke dokumenteres) Nye vinterdekk i fjor Hakka 7. Eu godkjent. Ifm eu kontroll så ble bremserør byttet og nye fester til disse sveiset. Litt dumt at bremsene har sluttet å fungere.. Men tror som sakt at noe driverksgreier har løsnet og kuttet dette. Nytt eberspracher eksosanlegg. Festet delvis med streng. Bil bør hentes på henger. Bil står i Mosjøen. Går for 15 000kr. Jeg kan nås på 99768093 om mitt rullende prosjekt er interessant. Bilder kan jeg ta i morgen og sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 2-dørs. 4-dørs, touring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Hvit. 2 dørs sedan. Så snart jeg er ferdi på jobb ut på morgen dagen legger jeg ut bilder av min slitne 325ix. Forøvrig ingen olje eller kjøleveskeforbruk på bilen. Men den svetter ja. Men ingen behov for etterfylling mellom skift. Har vert i daglig drift siden jeg kjøpte den for ca 1.5 år siden. Har fungert gull helt frem til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 329&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå