hao Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Har en Rockford Fosgate T10001BD til reparasjon hos Dalens Elektronikkservice AS, og har fått et tilbud fra de ang rep. på 2700.- (reparere preamptrinnet) Kjøpte denne brukt så jeg vet ellers ingen ting hvordan den er brukt eller behandlet annet enn at den er blitt brukt på db drag og vunnet. Er det fornuftig da å få den reparert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Det er jo du som bestemmer dette. Kva skal forsterkeren drive? Du får jo nye forsterkere til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Har for tiden ikke bruk for den men hvis det skulle bli aktuelt så er det til 2 rimelige 12" ere. Antar jeg også at det heller vil lønne seg å kaste den. Får kanskje maken for samme pris også, kanskje rimeligere.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Dynabel BF4501 koster 3000,- ny og klarer vanligvis å drive 2 subber. Da har du ein ny forsterker for omtrent prisen av ein reparert forsterker. Det finnes forsterkere på bruktmarkedet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 om du skal kaste, kast den til meg så jeg får reparere den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 om du skal kaste, kast den til meg så jeg får reparere den da Huff da. Beklager men det ble for sent. Sendte mail til verkstedet om at de kunne beholde den og bruke de deler de kunne gjøre seg nytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå