cmlesinn Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hvordan er det å fikse dette, lyser bare rødt istede får grønt, protectet eller hva det er det står, noen som vett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Kobl ifra minuspolen på batteriet. Koble ifra høgtaler og signalkaler ifra forsterker. Sjekk at jordingen til forsterkeren er bra! Koble til minuspolen på batteriet. Går den i protect, so er den antagligt defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Isåfall så koster det vel like mye å fikse den som å kjøpe ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Dette er avhengigt av kva slags forsterker det er snakk om. Men er nok som oftest like greit å kjøpe ny. Hugs god jording so du ikkje øydelegger ein ny forsterker. (er ofte dårlig kontakt i jordingspunktet pga av lakk osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Hadde jorda den rett i batteriet, vet ikkeom det er så bra e ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jo det er vanligvis ganske bra det! Men nevner jordinga pga at her er det mange som synder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Tror det er ingangen til signalkablene mine som er streika, så fort de var innkobla begynte det å lyse rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Da ville eg ha testa med andre signalkabler. Du skal ikkje koble anlegg med strømmen på. Alltid ha minuspolen på batteriet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisasagen Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Hadde samme problemet sjøl. jeg prøvde min forsterker i en annen bil, og den gikk i protect igjen. problemet med meg var at jeg hadde koblet subben min i 1ohm og forsterkern tåler ikke lavere enn 2ohm. Det var en Rockford fosgate r1000-1d. så jeg kontaktet dem jeg kjøpte den av å fikk en ny en etter jeg hadde sendt den gammle inn igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå