stuffy92 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hei har et problem! Bilen fjusker, smeller i luftfilter.. Jeg tok diagnose og da kom veivakselsensor opp! gjør den at den får feil tenning og smeller? og drar dårlig opptil 3-4000 omdr? Tar jeg av kontakta til lmm så drar den hele veien:/ hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 er vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hei har et problem! Bilen fjusker, smeller i luftfilter.. Jeg tok diagnose og da kom veivakselsensor opp! gjør den at den får feil tenning og smeller? Ja. Skjønner ikke hvorfor du spør når en diagnose forteller deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Ja men er det kun det? jeg er ikke så kjent med sensorene, styrer den sensoren tenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Ja, det er den som timer tenningen, Er den i ulage vil den gi feil signaler og du får tenning for tidlig eller for sent i enkelte sylindre som gir puff og pang. Skift den. Hvis det da fortsatt ikke er greit har du en sensor til som er med på å styre dette og den kalles kamakselsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 okei tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå