håk Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Har en Mitsubishi Carisma jeg har fått av mor. Den er ikke strøken, men ble EU-godkjent for to uker siden. Den er ekstremt gjerrig, såpass at jeg egentlig burde beholdt den som student fremfor E39'en. Men har ikke penger til å forsikre to biler. Det er en 1997 modell GLX med den lille original vinegn som dere kan se. Den starter å går hver gang, selv når min slet i vinter startet denne hver gang. Den har kule 16" alu sommerfelger (16 er ikke så lite på denne) men vinterdekkene er ikke så pene (bildene) selv om det er nok gummi til minst en sesong til på begge hjulsettene. Tenker 18'000 er en grei pris for denne, og da har man billig bruksbil i minst 2 år før neste EU(Feil i år var håndbrekket, nytt bremserør og pærer. Alt av oljer ble også byttet (full oljeservice). Har vært ekstremt lite feil med den, og som sagt så starter den hver gang. Feilene er som følger: Sliten lakk, rust over ene hjulbuen (bildet) og sikkert noe smått rust, sentallås funker bare fra passasjersiden, bakluka kan ikke låses, og noe "rust"? på speilet (se bildet) Ellers funker alt av elektriske speil, viskere, varme i setene, el vinduene. Bilen står i Drammen, og det bare bare å komme å se dersom det er ønskelig. Bilen er forøvrig kjørt pent av min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Kom med bud folkens, skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 15'000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 hvor langt er denne gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Oi, det hadde jeg glemt. Den er gått 218k. Mye pendling, mellom Tønsberg og drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Veldig driftsikre vogner dette her! Ruster omtrent aldri i understell heller pga galvanisert karroseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Og med det sagt bumper jeg tråden! Denne går og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 13k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå