Gå til innhold

Grei rimelig Bruksbil med 0,6 på blanda mil! Mitsubishi

håk
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Mitsubishi Carisma jeg har fått av mor. Den er ikke strøken, men ble EU-godkjent for to uker siden. Den er ekstremt gjerrig, såpass at jeg egentlig burde beholdt den som student fremfor E39'en. Men har ikke penger til å forsikre to biler.

Det er en 1997 modell GLX med den lille original vinegn som dere kan se. Den starter å går hver gang, selv når min slet i vinter startet denne hver gang.

Den har kule 16" alu sommerfelger (16 er ikke så lite på denne) men vinterdekkene er ikke så pene (bildene) selv om det er nok gummi til minst en sesong til på begge hjulsettene.

Tenker 18'000 er en grei pris for denne, og da har man billig bruksbil i minst 2 år før neste EU(Feil i år var håndbrekket, nytt bremserør og pærer. Alt av oljer ble også byttet (full oljeservice). Har vært ekstremt lite feil med den, og som sagt så starter den hver gang. Feilene er som følger: Sliten lakk, rust over ene hjulbuen (bildet) og sikkert noe smått rust, sentallås funker bare fra passasjersiden, bakluka kan ikke låses, og noe "rust"? på speilet (se bildet)

Ellers funker alt av elektriske speil, viskere, varme i setene, el vinduene.

Bilen står i Drammen, og det bare bare å komme å se dersom det er ønskelig. Bilen er forøvrig kjørt pent av min mor.

nww5b2p1zip93umgazno.jpg

5zhp6zs5tuljo02xysa3.jpg

g6z6bo8c3x9wsqihrq64.jpg

v225cemz6exovocn1lla.jpg

i8ivbl2vjh7avarri28f.jpg

j5ge1tozinyd1deej50d.jpg

n8otkl1cmie67sy5oner.jpg

fk5c4fyp7qvocmg37xpk.jpg

7i32kiioy7p7pacbe7ff.jpg

123nyul8ek0q39qcxezx.jpg

djli21n2x2tsqu16sput.jpg

bpx3cgrxzho2yadjizdx.jpg

hjg56dqxog8eg0pq520n.jpg

ljw9fv1otim1m47nyoh2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...