haakon6 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Sjelden sjanse til og skaffe seg en e39 som ikke er skrudd på . Alt som er gjort er gjort på bmw merkeverksted , siste servise tatt for få kilometer siden og fikk da skryt av bilen for dette var et velholdt eksemplar fikk jeg beskjed om . Skal prøve og få tatt noen bilder av inrt . Det er sort m sport skinnseter , varme i ratt , multi ratt , regnsensor m justerbar føler , tipptronick , cruce , orginal vebastovarmer m fjernkontroll , cd m cd skifter bak , osv osv... Face lift hellanor lykter m angel ays . Facelift baklykter m led . M5 leppe på bagasje . M5 fangerfront . Org zennon . Bbs felger vinter m nesten nye dekk for 9000 bare for gummi . 19" sommer kan følge til rett bud , bilen har m understell og, alt utstyr på bilen er orginalt . Ikke noe hull i seter . Ryddig og pen bil . Km 225000 . VURDERES SOLGT da jeg tenkte og kjøpe meg e46 330 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Får ikke lakt ut bilder nå så de kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soltvedt Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 520, 523? sedan? stv? hva ser du for deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 523 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Da har jeg bestemt meg for og selge bilen , da behovet hat meldt seg for en turing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Kan være intr i og bytte i e46 turing 2 l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hei! Kunne du lagt ut noen bilder av motorrom og interiør? Er dette manuell eller automat? Mvh Tor-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Skal få lakt ut noen flere bilder snart . Må bare få vasket den etter påsketuren innv Det er automat stepptronick . Cruce kontroll , multifunsjons ratt m varme i ratt (beste ekstra utstyret jeg har hatt på noen bil) org cd/radio m org cd skifter , 2 sonet klimatronick , justerbar regnsensor , instr ringer , m sport skinnseter i skinn , intrigert barne seter i baksete , ski pose org sennon +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Okei, dette hørtes jo bra ut Jeg venter i spenningen på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Skal få lakt ut noen flere bilder snart . Må bare få vasket den etter påsketuren innv Det er automat stepptronick . Cruce kontroll , multifunsjons ratt m varme i ratt (beste ekstra utstyret jeg har hatt på noen bil) org cd/radio m org cd skifter , 2 sonet klimatronick , justerbar regnsensor , instr ringer , m sport skinnseter i skinn , intrigert barne seter i baksete , ski pose org sennon +++++++ Har ikke tatt motorvask enda , så er litt møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Hei!Kunne du lagt ut noen bilder av motorrom og interiør? Er dette manuell eller automat? Mvh Tor-Arne tipptronik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Hei!Kunne du lagt ut noen bilder av motorrom og interiør? Er dette manuell eller automat? Mvh Tor-Arne intrigerte barneseter på hver side og ski pose i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Sjelden sjanse til og skaffe seg en e39 som ikke er skrudd på . Alt som er gjort er gjort på bmw merkeverksted , siste servise tatt for få kilometer siden og fikk da skryt av bilen for dette var et velholdt eksemplar fikk jeg beskjed om . Skal prøve og få tatt noen bilder av inrt . Det er sort m sport skinnseter , varme i ratt , multi ratt , regnsensor m justerbar føler , tipptronick , cruce , orginal vebastovarmer m fjernkontroll , cd m cd skifter bak , osv osv... Face lift hellanor lykter m angel ays . Facelift baklykter m led . M5 leppe på bagasje . M5 fangerfront . Org zennon . Bbs felger vinter m nesten nye dekk for 9000 bare for gummi . 19" sommer kan følge til rett bud , bilen har m understell og, alt utstyr på bilen er orginalt . Ikke noe hull i seter . Ryddig og pen bil . Km 225000 . VURDERES SOLGT da jeg tenkte og kjøpe meg e46 330 4X4 Det er avtagbart hengefeste med oppbevarings brakett v bakhjulet , og komplett org verktøysett i kofort lokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå