FritzP Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Er det noen som har en M60 motor stående og kan gi meg info om posisjonen til veivakselsensor i forhold til triggerhjulet. Det jeg er ute etter er: hvilken tann etter de 2 manglende tenner som peker mot veivakselsensor når motor står i ØD syl nr.1. Syl. nr1 er fremre på h. side.
zxr750r Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Crankshaft vibration dampener positoned at 45 btdc.Note positon of o/t mark and gap in toothed wheel. tann nummer 4 til venstre til venstre når du ser motoren forfra 45 grader ot,sorry fikk ikke kopiert siden fra min BENTLEY BMW 5-SERIES E34 SERVICE MANUAL...Er den beste verkstedsboken til BMW,du finner den på nettet med mye leting,eller kan kjøpes i butikken for bil/mc bøker på uranienborg i oslo,husker ikke hva butikken heter
FritzP Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Har nå lastet ned den manualen og jeg fant akkurat det jeg var ute etter, takk skal du ha.
zxr750r Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Bare hyggelig hjelper alltid til med m60 motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå