Gå til innhold

1994 bmw e36 325 cab selges 50000 eller bud over

stiann
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge bmw`n. den trenger litt pleie da det er litt rust i hjulbuer og nederst på fram skjermene. framskjermene bør byttes, men det følger med to uten rust. følger og med riger infineti 1 fram og bak fanger. bilen har gått ca 225000km, men motormessig er den veldig bra. skraper litt i femte gir vis man girer fort og man må ha nye bremseband til hånbrakk. bilen står på 17" vinterdekk og det følger med 18" somerhjul. av utstyr så er det manuell klima, sort sports skinn. el ruter, dvd spiller, basskasse med 2*10". bilen er diamantsort met. kan ta bilder vis noen er interesert i og se den. eller dere kan kontakte meg på 90727843. bilen står like ved hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

det er skilter på bilen og den er eu godkjent. bilder har jeg ikke, men skal få tatt noen i løpet av helgen. innbytte i e34 er nok desverre ikke av interesse. det som bør gjøres av utbedringer er rust, hånbrakk og vis jeg ikke husker helt feil så begyner en bærekule og bli sliten. er forøverig diff sperre og el tak på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Hei har en 320 E36 stv, jeg kan vurdere å bytte i din bil. Den er akkuratt eu ok i 2nye år, skinn interiør, veldig godt vedlikeholdt. Ingen feil mangler, har vært rusta i hjulbuer bak osv, men det er tatt av forgje eiger.

Kunne dette vært noen interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en 320 E36 stv, jeg kan vurdere å bytte i din bil. Den er akkuratt eu ok i 2nye år, skinn interiør, veldig godt vedlikeholdt. Ingen feil mangler, har vært rusta i hjulbuer bak osv, men det er tatt av forgje eiger.

Kunne dette vært noen interesse?

helst ikke innbytte. men vis jeg kommer godt ut av det og slipper og tape på og ta bilen din i bytte så er det en mulighet. årsmod, kmstand, farge, utsyr osv på bilen din? pris?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått 238000km. Men godt vedlikeholdt, og kjørt av voksne folk. Utrolig god å kjøre, automat kassa girer perfekt. Knall fin innvendig med svarte sportseter i skinn. Ikke strøken utvendig, litt småtteri her og der.

Er ikke så mye utstyr, men er blandt annet

-Elektriske vinduer

-Elektrisk takluke

-Defa Pakke!

-Sportseter

-Skinninteriør

-Service hefte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...