HWelde Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Dette er min E34 nr. 2 ble henta i November 2011. Det er en '95 modell som ble bruktimportert fra Tyskland i '99. Den er av fargen cosmossvart og har gått ca 250,000. Kjøpte denne med knust bunnpanne, men har en 'ny' liggende, håper den starter og går fint etter montering. Planene for bilen er: Start på bilen Soting av ruter Nye nyrer Rødsoting av baklykter GS felger i 19" Bytte interiør fra skinn til stoff, da skinninteriøret står i TDS'en. Pusse, sparkle, grunne lakkere det som trengs Ny forskjerm v. side Kommer flere bilder og mer informasjon senere! Har også et problemmed girkassen. Jeg får den ikke ut av P, noen forslag? Noen få bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Har du artec felgene, eller vil du kjøpe de av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Hehe, jeg har dem selv Men vi kan jo bytte standen på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Så lenge tenninga (Første hakk, rattlåsen av) er på og bremsen inne skal du kunne få bilen ut av park. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå