destroyy Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Jeg er nødt til å handle no sveiseapparat nå, men usikker på hva! Sikla på kemppi sitt minarc mig170 men er det no annet som jeg kanskje kan vurdere å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Som tidligere sveiser, så anbefaler jeg Kemppi ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Som sveiser, så anbefaler jeg også kempii veldig gode apparater med en myk følelse om jeg kan si det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Da blir det vel minarcmig 170 saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Tess vet jeg har kjørt kampanjer på rundt 10 med maske og liten flaske for kemppi 180 (det med digitalt display og en vri bryter) Det har jeg lånt av en kompis og det er helt sjefs å bruke, lett å få fatt i deler også siden kemppi er mye brukt i industrien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Kemppi og esab er jo bra og kjente merker. Enkelt å få tak i deler også. Kommer jo litt an på hva du i hovedsak skal sveise da, tynnplater, eller tykkere gods. Antar at det er tynnplater det går mest i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå