Gå til innhold

probemer med varmeapparat i e34

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,har søkt litt,men står ikke noe gode svar på mitt problem, bilen er forresten 88mod 520i uten ac.

det kommer kun varme oppe ved frontruta,men det er bare såvidt de kommer noe i hele tatt,resten av dashen kommer det kaldluft:( er skiftet til ny termostat,vannpumpe og systemet er luftet slik det skal.

har demontert omtrent hele dashen nå, hvor ligger registeret? må jeg ut med hele den sorte klompen som sitter under dashen?:S er veldi travelt uten varme og dugg på rutene i dette være:(

takker for svar:)

Skrevet

men det kommer så svakt eller hvordan jeg skal ordlegge meg, setter vifta på 4 å likevel er det såvidt det kommer varme,skal det være så lite guffe??

Skrevet

Er rimelig dårlig guffe i det ja, absolutt.. Men skal være være mer enn du beskriver. Kommer det mye luft, men lite varme?

Vis det er tilfellet kan det være vannventilene som henger. Er på venstre side i motorrommet, mot torpedoveggen. Må enten smøres opp eller byttes :)

Skrevet
Er rimelig dårlig guffe i det ja, absolutt.. Men skal være være mer enn du beskriver. Kommer det mye luft, men lite varme?

Vis det er tilfellet kan det være vannventilene som henger. Er på venstre side i motorrommet, mot torpedoveggen. Må enten smøres opp eller byttes :)

De er slettens ikkje dårleg guffe i e34 varmapparate om de virker - å vertfall ikkej på trinn 4

Har du skjekka att wirane som går til reguleinga opner spjelda ?

Høgrer du att vannventilen på venstre side i motoromme mot torpedoveggen tikken / jobber ?

Ja heile den klompen under dasjbode / over girkasse tunellen er varmeregister inkludert vifta osv

Skrevet

Som sagt, so er det berre friskluft i midten. So midterste spaken skal være av. (er vel til venstre)

Skrur du av spaken til lufta oppe og, skrur vifta på 4 so skal det komme skikkeligt trøkk i lufta nede ved beina.

Er imponerande trøkk i varmeapparatet i e34.

Er bra med varme og. Når eg hadde e34 var vifta ofte berre på 1 sjøl om det var 10-15 minus ute. Temperaturen var vel innstilt på ca 21 grader. Ved fuktigt vær satte eg vifta på 2.

Midterste spaken var av (venstre) og dei 2 andre spakene var på. (høgre)

Har du kupéfilter? Er dette bytta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...