NicklasFS Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 får vell skrive litt om bilen min da det er da en 318i fra 1993 så er noen år gammel den kom til norge i 1998 og har ikke vært så my brukt siden da! kjøpte bilen i fjor og da hadde den stått i ro i 5 år! fikk bilen for en røver pris av 3500,- og det eneste som skal til før eu er bremserør og foringer til diffen er også litt rust som jeg skal få ordnet. har ny bakskjerm liggens som skal på i løpet av vintern skal også få ordnet med hulle i bakplata under venstre baklykt å den ene jekkfeste. har også ny kanal på venstre side som skal på pga den som er på nå er ikke serlig pen det er den eneste rusten på bilen har skjekket under dører å alt og de er som nye legger ved bilder og det kommer mer etter hvert som det skjer noe med bilen alltid artig med kommentarer og tilbakmeldinger, gi gjerne forslag om hva som kan bli tøft. Bilen den dagen jeg skulle hente den, men så flink som jeg er, så klarte jeg å miste den fikk flyttet bilen noen dager etterpå og fikk endelig se hvordan den egentlig var der vises det rusthullet i bakplata endelig hjemme og da var der bare og bytte felger gikk ikke mange dager før de gammle setene vart kastet nye HELE seter nå ville ha angel eyes istede så kjøpte meg løse ringer og monterte ble faktisk ganske fornøyd. et bilde av den ''ville'' motoren bilde inne i bilen speedometeret ferdig resultat kjøpte meg også billig grøfte lys på biltema nye felger, igjen fått sota rutene også nå fra prøvekjøringen fra krom - svart mye finere etter min mening sota baklykter ny fanger som jeg har montert dtm leppe på og sotet blinklysene ble ganske fornøyd med hvordan fronten min ble mørkt bilde fordi det er FETT bilen stå sånn nå får tiden og tror ikke at det blir store forandringer før den skal i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 et siste bilde av bilen ja det er en stund siden bilde ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå