Gå til innhold

korleis funne ut kor mange tenner abs ring e34 har

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

skal bestille hjulager til e34'en min - men har to valg på kor mange tenner abs ringen har - er de mulig å finne ut dette på nokon måte eller må eg ta av de gamle hjullagere ? :P

mvh Hans kr

Skrevet

Mykje av probleme er att bilen er ombygd - men er opprinelig ein 530i v8 92 mod :P grunnen er att eg har kjøpt coilovers på nye fjærbein så tenkte å innvistere i nye hjulager, uten å måtte demontere dei som allerede står på bilen :)

Skrevet
Mykje av probleme er att bilen er ombygd - men er opprinelig ein 530i v8 92 mod :P grunnen er att eg har kjøpt coilovers på nye fjærbein så tenkte å innvistere i nye hjulager, uten å måtte demontere dei som allerede står på bilen :)

da skal det vel stå på pakken på de nye coiloverene kas type abs ring det er på fjørbeinet.

83mm eller 97mm abs ring.

Skrevet

de e 97mm som ska ve på coilovers sette ja - om eg har 83 tenne går de ikkje ann å bare kjøpe hjullager me 83 i staden for 97 eller passer dei ikkje om kvarandere?

Om de ikkje går må eg skifte alle følarane for å få abs'en til å virke ? :P

Skrevet
de e 97mm som ska ve på coilovers sette ja - om eg har 83 tenne går de ikkje ann å bare kjøpe hjullager me 83 i staden for 97 eller passer dei ikkje om kvarandere?

Om de ikkje går må eg skifte alle følarane for å få abs'en til å virke ? :P

da kjøper du 97mm, er bare braketten på fjørbeinet som er lenger ute på 97mm abs ring. abs følerene kan du bare flytte over uten problem. husk og kjøpe støvkapsel også for 97mm.

er ikke 83 eller 97 tenner, men diameter på selve abs ringen er 83 eller 97 mm

kjøper du 83mm så får du ikke kontakt med abs sensoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...