kenteik Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 hei, selger et komplett brunt skinn interiør te E34 touring med memory.. trenger litt vask men veldig fint og ikke noe spesielt med slitasje utenom armelen.... tenkte 2000 evt bud. må vekk 47936120 kent bilder er tatt med telefon så litt dårlige men kan evt sende bedre over med interesse
kenteik Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 kristiansand, kan ta med te moss te uka igjen da jeg skal hente nytt der
kenteik Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 kommer nye bilder så fort det går ann å laste de omm her inne..:s hvis ønskelig kan de og sendes på mail
skyhawk157 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 er er intresert men eg har ikkje råd til det før utt på ny åre er det med dørtrekk og dash og alt?? eller er det bere seter ? skal kjøpe meg touring på fredag og det er son æææææsje blå int i den
kenteik Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 er er intresert men eg har ikkje råd til det før utt på ny åre er det med dørtrekk og dash og alt?? eller er det bere seter ?skal kjøpe meg touring på fredag og det er son æææææsje blå int i den du dfår med dørtrekk og seter, midtkonsoll og dash kan å krangles om:P ska ha alt sort sjøl.. du kan heller kontakte meg på 47936120 spå blir vi nok enige:)
kenteik Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 synd du bor i andre enden av landet typisk det men fins fraktmåter.. har jobbet for norlines som ikke har så gale priser med båt og sånn så bare gi beskjed så kan jeg sjekke opp i pris og sånn der:D
kenteik Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Fortsatt te salgs... 1500.. løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå