Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noensom vet hvordan man tester SLSen (Self Leveling Suspension) på en E38?

Prøvde å sette meg i bagasjerommet for å sjekke om den løftet seg opp, men det gjorde den altså ikke. Dette var dog rett etter at jeg hadde startet motoren. Vet ikke hvor lang tid den trenger for å bygge opp trykket. :-k

Hvor ligger akkumulatoren?

Skrevet
Noensom vet hvordan man tester SLSen (Self Leveling Suspension) på en E38?

Prøvde å sette meg i bagasjerommet for å sjekke om den løftet seg opp, men det gjorde den altså ikke. Dette var dog rett etter at jeg hadde startet motoren. Vet ikke hvor lang tid den trenger for å bygge opp trykket. :-k

Hvor ligger akkumulatoren?

E39'n til en kollega av meg reiser seg i ræva få sekunder etter at motoren er startet.. Kan være belgen(e) som kanskje ikke er tette og er defektet også..? Han sleit hvertfall noe med disse belgputene med at den ene sprakk, kjøpte ny som lakk luft osv.. :-s

Heller håpe det kun er en sensor som er gåen.. :-)

Funnet deg den rette E38'n nå eller? :D

Skrevet

Er hydraulikk i E38 og luft i E39 om jeg ikke tar helt feil?

Hehe, joda. Hentet bilen i går, så skal jeg kjøre nordover i dag. Blir vel mere forsking når man kommer seg hjem. ;)

Skrevet
Er hydraulikk i E38 og luft i E39 om jeg ikke tar helt feil?

Hehe, joda. Hentet bilen i går, så skal jeg kjøre nordover i dag. Blir vel mere forsking når man kommer seg hjem. ;)

Da skal ikke jeg si noe mer om det er hydraulikk.. :P

Gratulerer med bil! Godt det ble en E38 og at du fant den til slutt! :-D

Skrevet

Jeg lurer på om jeg bare ikke får med meg at det skjer noe. Er ingen forskjell whatsoever på høyden uansett hva jeg har i bagasjerommet. :-k

Får prøve og stappe kjærringa i trunken mens jeg glor på hjulbuen.

Skrevet

Hos meg så hører jeg at den legger opp litt trykk. Bilen var avslått da jeg lastet inn. 250kg var nok til at den sank endel bak. så klart forskjell..

Edit: Tror ikke 60kg med kjerring i bagasjen er nok :lol: Ta nabo gubben å stabb han inni også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...