turbodott Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Hei har muligheten til og kjøpe http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/lyd-bilde/cd-radio/kenwood-cd-radio-med-dab/ for 1200kr, men jeg lurer på om kenwood er et godt merke og om det er en god spiller ellers i bruk osv? Kan man endre farge i lyset (set ut som det er hvit på bildet)? Hvis de er noen her som har erfaring med merket/spilleren så kom gjerne med komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hei Turobdott Jeg har hatt tidligere erfaring med Kenwood spillere av den typen, har hatt den med bare aux inngang funket utmerket bra forsterker i den, klarte og kjøre to 6x9 og to 12 cm på 350 watt, uten noe problem med ok lyd, bare av spiller forsterker, det kommer klar lyd. eneste er at vist du skal ta vekk orginal spilleren på en bmw så ser det ofte veldig "jalla" ut. men smak og behag eller hva? ville gått for den spilleren finner ikke mye ute på markedet til den prisen. enste negative jeg kommer på er at vist du plukker og roter med spilleren mye så er ikke kvaliteten på plasten velig god. uten om dette vudert denne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 litt bedre kvalitet på plast og genial vist du har iphone eller lignende lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodott Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 gikk for kenwooden, og må si at den funker utmerket. DAB er jo faktisk en drøm, her i tromsø så er det temmelig dårlige FM signaler (i min bil hvertfall) men med DAB så har jeg perfekt lyd overalt der jeg ikke hadde FM før. Syns ikke den Sony spilleren så så veldig bra ut heller selvom det rommet bak spilleren var ganske genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå