okv Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hei har nylig kjøpt inn min første bmw noengang typ 520ia m-tech og er strålende fornøyd Overgangen fra gammel toyota carina 1,6aut, 1993mod kan klassifiseres som akseptabel Noe småtterier som må utbedres fulgte med på kjøpet, som jeg håpet noen kunne gi meg svar på.. 1. Av og til når jeg slår tenningen av så kommer det en knurrelyd fra bak rattet/instrumentene. Ikke hver gang men når lyden kommer så opptrer den hver gang tenningen blir slått av. Frem til motor/Bilen startes på nytt...? 2. Spilleren/Navi fungerer ikke opp mot multi rattet. Skal ikke mangle ledninger og can-bus tror jeg er der? (Ikke sikker på hvordan can-bus ledningen ser ut) Koding nødvendig? link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=alt 3.Bilen er levert med cold clilmate pakke og jeg lurer derfor på om bytte av veivhus ventilasjon er nødvendig, bilen har rullet 150 000km. 4.Boka sier 6,2liter motorolje, mens det gikk på nærmer 6,5 liter ved oljebytte samt filterbytte igår`? 5.Noen diagnose/prog verktøy som fungerer sammen med vag-com kabel? (OBD2 til usb.)
mudbug Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hei har nylig kjøpt inn min første bmw noengang typ 520ia m-tech og er strålende fornøyd Overgangen fra gammel toyota carina 1,6aut, 1993mod kan klassifiseres som akseptabel 5.Noen diagnose/prog verktøy som fungerer sammen med vag-com kabel? (OBD2 til usb.) Gratulerer med ny bil. Her kan du lese litt om diagnosen http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... r%C3%A5den
oleo Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 video av "knurringa" Syntes nesten det virket som batterispenninga var lav... Slik at strømmen "kolapset". Får du start på bilen når den lyden er der?
okv Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Hei ja ingen problemer med bilen, merker ingen forskjell etter at lyden har vært der. Men tar og måler batteriet imorgen.
Rakvaag Racing Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Bytt veivhusventilasjonen, bedre før eller forsent. Hilsen en med dyrbar erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå