Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har kjøpt inn en delebil e34 520i 91 mod som eg skal ha noen deler fra, er en hel bil så bare til å hyle ut hvis du trenger noe så skal eg gi beskjed om eg har det eller om eg har tatt det selv=) bilen står i bergens området

• 3 weeks later...
Skrevet
hei har kjøpt inn en delebil e34 520i 91 mod som eg skal ha noen deler fra, er en hel bil så bare til å hyle ut hvis du trenger noe så skal eg gi beskjed om eg har det eller om eg har tatt det selv=) bilen står i bergens området

er det slepekrok på den? og hvilke interiør er det i den? kunne trenge noen nye dørtrekk:)trenger også noen innsug deler og lokket til spylertanken

Skrevet

Heihei :) jeg trenger interiør! Hvordan ser stolene og slikt ut? Er i bergen jeg og :D er det sedan du har? Bilder hadde vært flott ! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

hallo igjen då har eg får plass på verkstedet mitt til denne bilen så begynne å hugge den kommende helg så bare til å hyle ut om du trenger noe så skal eg se kan eg har =)

Skrevet

Jeg trenger: servorør fra pumpe, girkassegummi bakre manuell, sammt et par slanger fra toppen:) kontakt meg om du har gode nyheter:)

Skrevet

bare til å hyle ut hvis du trenger noe=) står en m50b20 motor i denne gått 234000km, girkassen er det montert shortshift på, motor og gir funker fint har kjørt bilen litt etter eg hentet den så dette virker bra=) ellers har en så og si alt annet av deler til denne så bare gi en lyd hvis du trenger noe så skal eg gi beskjed om eg har det=)

Skrevet

har solgt endel deler no men har masse igjen så hvis du trenger no er det bare å hyle ut=) har demontert mye av bilen no så har

det meste av deler

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...