mazdak1 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Grunnet fartsbot idag (var faktisk på vei til å hente denne monkyen....) må jeg dessverre kvitte meg med min Monkeybike. Trenger shining og visning hos biltilsynet. Ønsker bare å kvitte meg med den snarest. 2006 modell - nyprisen var 16.000kr da den ble kjøpt ny (kvittering kan fremvises). Kan hentes fra Oslo/Akershus området. Må bort snarest!
bredesen Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 send meg bilder og info på mail da. ronny_bredesen@hotmail.com
Sandersen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Så man får skilter på denne altså? Hva skal til for at den må gå igjennom hos biltilsynet?
mazdak1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Var en enorm respons på denne når jeg la den ut på Finn. Så prisen har økt til 3800kr inkl masse nye ekstradeler. 4200kr inkl. ny motor. Må vises frem i original tilstand hos biltilsynet. Har alle delene som kreves for å få den godkjent. Eneste den mangler er tenningslås..
Sandersen Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 garantien for at dette ikke er stjelt er? kvitter deg med den etter 1 dag + den mangler tenningslås? får ingen overasskelser når man kommer til biltilsynet da?
mazdak1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Er nok ikke stjelt du.. Hehe. Har alle papirer som tyder på at den er kjøpt på lovlig vis. Du kan sjekke det opp selv om du vil..
bredesen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 seriøs selger som øker prisen pga stor interesse =)
mazdak1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Tja.. Har egentlig ikke lyst til å selge den da jeg har fått litt flere vakter på jobben. Så om ingen kommer med 3800kr (merk! for 2500kr var det uten de nye ekstradelene!) inkl. ekstradeler er jeg ikke villig til å selge den.. Er tross alt en veldig morsom sak som jeg sikkert kommer til å få masse glede av til sommeren.. Har ingen hastverk med å selge den. Så folk får ta det som dem vil..
Sandersen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 trudde du måtte selge den pga fartsbot jeg.
cmlesinn Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Står jo at han har fått fler vakter på jobb dvs mer lønning
mazdak1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Altså.. Jeg skulle selge den fordi jeg hadde fått fartsbot. Nå har jeg fått flere vakter - ergo mer lønning.. Dvs. at jeg ikke trenger å selge denne like sårt som før.. Har egentlig ikke lyst til å selge den lenger. Er student, bor ikke hjemme og har ikke en fulltidsstilling. Ikke like lett som dere andre å betale ned en bot.. Skjønner heller ikke hvordan dette ble til en uthenging:p om dere ikke har 1300kr mer så kan dere bare se bort.. Dere trenger ikke å komme med unødvendige kommentarer i salgstråden..
Sandersen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 mange luringer her inne, alle essensiele fakta må fram Hva er orginal tilstand da? hva må byttes for at den går igjennom hos biltilsynet.
mazdak1 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Hehe.. Joda. Forsåvidt forståelig. En plombering i innsuget er fjernet. Så den gjør ca. 60. Nytt innsug koster 80kr med plombe og byttes ut på 3-4 minutter (kun 4 skruer). Eventuelt sitter det et originalt innsug på den nye motoren jeg har om man skulle ønske å få med den. Ellers litt småtteri.. Men har alle delene som trengs for å få den i forskriftsmessig stand, utennom tenningslås. Er bare snakk om å bytte baklys, bakbremseklosser etc. Står fortiden uten bakhjul da jeg faktisk skulle bytte bakbremseklosser, men rakk ikke å sette den sammen igjen før jeg måtte hjemover (den står hos foreldrene mine). Men det er snakk om 20 minutters arbeid å bytte bakbremseklosser og montere hjulet på plass igjen. Ellers kan jeg nevne at den er lettstartet! Går fint.. Veldig artig å kjøre denne saken. Deler kan skaffes fra Crash.no (Drammen), MCOslo, Iziopt (Drammen), Udnes Motor etc. Mange nettsider som også selger deler til disse. Deleprisene er jo vanvittig lave! Grunnet 4-taktsmotor kan det også nevnes at forbruket på disse Monkeybikene ligger på rundt 0.2 på mila.. Så de er kjempeøkonomiske! Finnes også opp mot 160cc motorer med til disse.. Plug and play. Har selv prøvd en med 150cc motor (4000kr for splitter ny 150cc motor) og 0-100 gikk FORT! Motorene er produsert av Honda og lever lenge. Ellers er dem veldig lette å skru på. Med grunnleggende mekke-kunnskaper kan man strippe denne helt på 1 time og sette den sammen igjen på 2 Kan også nevnes at denne Monkeybiken fikk plass i bagasjerommet til en Auris. Meget praktisk om man skal ha den med seg noen steder.. Så for å oppsummere... Ønsker du et meget billig fremkomstmiddel (f.eks til og fra jobb) som både går veldig bra, er morsom å kjøre og er meget økonomisk? Da er valget klart! Kjøp denne Monkyen
mbruer Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Dette hadde vært moro Men har litt for mye prosjekter Men bare lurer, står ikke LIFAN eller noe sånt på motoren ?
JulianS Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Det er ikke honda som produserer disse motorene! Produsert i kina på lisens fra honda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå