espHJ> Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Hei har en 1996 mod e39 som jeg ikke blir ordlig varm i apparatet Har gjort dette på mange samme biler men denne har flere slanger til varmeapparatet og en lufteskrue under kupefilter på venstre side kalles latent heat tror jeg Skal jeg ha tenning av eller på Har sjekket duo ventil og denne slår det i når du regulerer varmen inne
mudbug Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 [quote name=espHJ>]Hei har en 1996 mod e39 som jeg ikke blir ordlig varm i apparatet Har gjort dette på mange samme biler men denne har flere slanger til varmeapparatet og en lufteskrue under kupefilter på venstre side kalles latent heat tror jeg Skal jeg ha tenning av eller på Har sjekket duo ventil og denne slår det i når du regulerer varmen inne Har du sjekket varmemotstand???
espHJ> Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Det er ikke viften som ikke virker men det blir ikke skikkelig varm i apparet jeg tror det er luft i anlegget Det er visst nok en slags termos som ligger inne i kupen Det er flere slanger enn normalt som går fra motoren og inn til varmeapparat Jeg har en rekke slike biler byttet termostat og vannpumpe flere ganger aldri hatt noe problem med luft men denne er andeledes enn en normal bmw varmeapparat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå