oxygaxe Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Har en m5 bkf som skal inn i e30 min, det orginale som var der har 3 uttak som er i bruk, mens den nye har bare 2. hvordan skal jeg legge opp dette? Slik det er nå ser det ut som det er 1 krets til hvert av forhjulene og 1 krets bak. Hvordan skal jeg gjøre dette nå for at det skal bli bra? Håper noen har et fornuftig og hjelpende svar. På forhånd takk Mch Morten A.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Bare å montere et T-stykke på det fremre uttaket. Hvis du ser på den orginale sylinderen så er det samme prinsippetet. Passer ikke den orginale sylindern på m5 forsterkern da? (3,6l m5 har den samme som facelift IX så tror den passer)
oxygaxe Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Den som sto i bilen passer ikke, kan se på noen andre jeg har om det er likt. Hvordan er det med fordelingen av trykket bak og fram da siden dette gjøres i abs sentralen? Blir surt om bakhjulene låser seg før framhjulene:-D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 T-stykket / ABS sentral har ikke noe å si, men hvilke stempler som er i sylinderen gir utslag, er større stempel til frembremsene kontra bak orginalt på E30. Vet ikke hva m5n har men noen 7 serie har like stempel både fremme å bak, dermed bremser det for mye bak etterpå.
oxygaxe Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Har aldri demontert dette før, ser jeg stemplene om jeg demonterer? Finnes det en form for reduksjonsventil for å montere bak om stemplene er like? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå