knut811 Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Skal få fiksa bilde over nyttår er hjemme i jula, så får desverre ikke tatt no bilde da ikke fangern er her håper det går bra
kapiox Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Du sier til meg at jeg skulle få fangeren på nermeste søndag. Du skulle kontakte meg og bla bla, ingeting skjedde, jeg sendte melding tildeg, null svar, sendte ny melding, null svar. Voks opp, å stå for det du sier!
kapiox Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Du snakka med megTorsdag 15Des, der du sa " knut811 Emne: Re: Bmw e46 M-tech II bakfanger selges!Mappe: Innboks okei skal kontakte deg på søndag;) hvis jeg ikke har fått høyere bud innen da er den din Sendt den: Tor Des 15, 2011 07:56 Vis melding " Det betyr at jeg skulle få kjøpe fangeren din. for etter det jeg ser på forumet her så får du bud. Lør 24 des. Det er 6 dager etter du har solgt den til meg ? Så skriver jeg på mandagen etter søndagen som avtalt. kapiox Emne: Re: Bmw e46 M-tech II bakfanger selges!Mappe: Sendte meldinger Har du bilde av denne fangerene ? Sendt den: Man Des 19, 2011 13:29 Vis melding Du har ikke svart på den. Så jeg fremstiller deg som useriøs selger.
rekorden Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Står vel ingen steder her at han har akseptert noe bud gitt etter 18 desember? Og at han skal skaffe bilder kan jo være at han mener å skaffe bilder til nettopp deg:)
kapiox Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Står vel ingen steder her at han har akseptert noe bud gitt etter 18 desember?Og at han skal skaffe bilder kan jo være at han mener å skaffe bilder til nettopp deg:) Det står ikke det nei, men siden han får bud over mitt så selger han mest sansynlig til han. Visst ikke han er grei da! ; Men vi får vente å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå