andreee Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 RH ZW1 8 og 8.5 x 17" selges Råe felger med litt oppussing Ytterringene er 96% strøkne, noen små hakk og lite kantkjørt. Klarlakken flasser. Skruene er strøkne. En av felgene er sveiset på innsiden, ser ut som den er bittelitt bulket der så jeg kan ikke garantere at den er 100% rett. Dekkene er kast. Mener det stod et53 på 8,5" ihvertfall, 8" er jeg ikke sikker på. Pris: 4000,-
Brekke Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 interisert i å bytte i Orginale m doublespoke felger til e36? edit: Glem det så ikke det var 4 bolts
andreee Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Hehe. Nei desverre inbytte er ikke aktuelt . Kun penger evt ipad
Gjest atlis Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Vil du ha GT cupleppe, ac schnitzer tårnstag fremme, og gir og håndbrekkmansjetter, ac schnitzer bakrutesenker til coupe og 1000kr i bytte.? Alt er til e36.. Så du egentlig ikke ville ha inbytte men skader ikke høre atle
andreee Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Hei Atle. Hadde jeg hatt en e36 så hadde det vært interessant. Men desverre ikke nå André
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå