Ingeftw Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Som i tekst, powerflex foringer til hele understellet, inkludert den store foringen på diffen også. Får alle sammen om du henter det i morgen før polet stenger til 500 spenn. Jeg bor i Os, rett utenfor Bergen og nåes på 93063674! førstemann til mølla! Mvh Inge
JulianS Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Lurer på hva du skal i helga hadde henta det jeg hadde det ikke vært så langt unna...
Ingeftw Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Hehe, er ikke bare bare å være student Så fant jeg jo disse så passende mens de lå i garasjen, og siden undertegnede ikke eier noe E30 lenger, og ikke kommer til å gjøre det på en stund, er det helt sikkert en kar der ute som kunne hatt bruk for de nå!
Ingeftw Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Jepp, orker aldri ta noe blodpris eller mega budrunder. Liker å få ting vekk fort og greit når jeg først vil ha det vekk.
skrokkis Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 dette koster 3-4000kr vanligvis... dette var BILLIG!
Ingeftw Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5909.jpg Jeg har alle utenom nr 6 på det bildet.. Røffelig regnet til rett over 2000 spenn om du kjøper det på GS.. Alle foringene ligger i orginal pakkene, og er ikke tatt ut engang
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Kan du sende de i posten? Send meg en pm Sende sms med han inatt, var vist ein som skulle hente dei idag...
Ingeftw Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Disse er da lovd vekk til en herremann som hadde mulighet til å hente og betale kontant i dag som passet meg best. Skriver ikke solgt helt enda, for det er de ikke. Han må fortsatt være her før 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå