Elliott Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Kjøpte en 1988 320i tidligere i høst for 3000 tusen, hadde ikke noe planer da men så over bilen å syntes den var grei i forhold til hva jeg har sett før. Har fått tak i en M50B25 som jeg skal plassere i maskinrommet og ellers har jeg bestilt litt karosserideler så får vi se hvordan det går. Lakkering blir det, jobber som lakkerer til daglig så det er vell det minste problemet Slik så den ut når jeg henta den. Etter motorn var tatt ut. Litt vasking. Ferdig slipet, sparklet og fuget. Klar til lakkering. Fjernet alle unødvendige branketter så blir cleant og fint. Ferdig lakkert, viktig med 2 skikkelig strøk klarlakk selv i maskinrommet Planer vidre er å montere m50 motoren og diverse snacks jeg ellers har kjøpt, skal gjøre motor-rommet ferdig før jeg starter med resten. Håper jeg klarer å holde meg motivert
Elliott Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Denne var veldig shabby når jeg kjøpte den. En e30 jeg hadde i 2010, orginal 325i, lakka den innvendig utvendig i lambo-orange
M-tech02 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 blir spennende å følge med her;) e30 må være noe av det råeste som er laget;)
eirikbg Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Følger med her ja. Planer om å godkjenne motorbytte?
Elliott Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Følger med her ja. Planer om å godkjenne motorbytte? Kommer vell ettervært, skal være skilt på den til våren så
eirikbg Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Følger med her ja. Planer om å godkjenne motorbytte? Kommer vell ettervært, skal være skilt på den til våren så Er det noe problem å få E30 godkjent med den motoren?