JENSSEN Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hei, hvordan er det å bytte teppe på e39 sedan er ac på den. dette er en 97 mod, mye kan et teppe koste (svart) mye jobb? må jeg løsne dashbordet?=S:/ takk
jojr Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hei, hvordan er det å bytte teppe på e39 sedan er ac på den. dette er en 97 mod, mye kan et teppe koste (svart) mye jobb? må jeg løsne dashbordet?=S:/ takk Lurer på det samme
D.Toft Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 er mye jobb.. har selv demontert innvendig i min e39, midkonsollen suger å demontere er trangt oppunder dash fremme, så nedre del må nok av ja
jojr Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Ja ser for meg at det er en stor jobb, men i og med det har lekket fra dreneringen i soltaket vil jeg ikke stole på at det er ordentlig tørt før alt er demontert, sitter jo noen blå svamp aktige klomper under der som holder bedre på vann en en plombert flaske. alternativet er kanskje å dele det opp å skjere rett i overkant av sjkøtene langs midkonsollen mellom festene, feste det med dobbelsidig tape å sette kun midtkonsollen mellomsetene tilbake, eller blir det bare jalla tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå