Balltre Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Finnes det noe slikt og fra hvor? Det skal brukes her på kameraet hvor man fester stativ: Jaja, jeg vet at dette ikke er en bil, men gjengeinnsatser er da vel noe som kan diskuteres på et bilforum?
TheEspenK Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hei balltre. Ser ut som 3/8 rør-gjenger. Stikk innom nærmeste rørlegger eller bade utsyr sjappe Leser jeg bilde riktig er det 3/8 i kameraet og da tror jeg det heter enkelt en "overgang" Har du innvendig gjenger på stativet trenger du bare 1 overgang med 3/8 ene enden og 1/4 i andre, har du utvendig gjenger spør du etter en "muffe" med 1/4 i hver ende, bare et rør gjenget i hver ende. Har du en gammel oljetrykks-bryter kan du prøve den i hullet for å se om det er rør-gjenger i kameraet Stort sett alle disse er i 3/8
hao Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Sikker på at det er tommer da Her er det med millimetergjenger http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... er-191377/
Balltre Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Stativet har en gjengestigning på ca. 1,6. Er det ukurrant i tommeverden? Og takk så langt forresten.
e30 tic Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Stativet har en gjengestigning på ca. 1,6. Er det ukurrant i tommeverden?Og takk så langt forresten. I tommeverden oppgir man anntall gjenger pr tomme, ikke ifra gjenge topp til topp som metriske
hao Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Når du kommer opp i Ø10 så har den en stigning på 1,5 mm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå