Gå til innhold

S: 1998 E36 Touring "Mtech"

Joher
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

1998 BMW 316i touring selges.

EU-ok til 03/2012

217.000km (Servicehefte/kvitteringsbunke følger med)

Godt utstyrt orginalt, med sports-delskinn interiør, orginal cd spiller, to soners digital klima samt største kjørekomputer.

I mitt eie er følgende gjort

- Mtech frontfanger fra GS

- Orginale Mtech sidelister

- Orginal M3 bakfanger

- Fine orginale linselykter

- Supersport 60/40 senk

- Bremsecalpitere foran byttet til 328.

- skiftet til slissede/borrede bremseskiver foran og bak

- nytt eksosanlegg (m kat) i 2010

- byttet høytalerne, fra en e36 med orginal "hifi pakke" (merket nesten ikke forskjell hehe)

Feil og mangler

Riper her og der, lakk litt dårlig på bak og frontfanger.

Rust i nedre kant av to dører, Venstre forskjerm. Eller helt "ok"

Håndbrekk kun ok på venstre side

Låssylinderne førerdør og bakluke defekt. Er montert trådløs sentrallås, men ledning i bakluke er dårlig, derfor virker ikke denne nå.

Ikke orginalt med grøftelys, er montert orginalt ledningsnett ( men ikke ferdig) mangler ett grøftelys foran

Antydninger til at demperne foran må skiftes før eu.

Bilen kokte i den nette sum av 30 sekunder. Vannet forsvant. Heller jeg på vann renner det ut ett sted i bakkant av motor og girkasse. Kan være så lett som bare en slange til varmeregisteret, har ikke giddet å sjekke mer. Altså ikke kjørbar!!

Bilen har i mitt eie blitt meget vedlikeholdt, alltid ren og nypolert. Men pga vanlig/dårlig vedlikehold oppigjennom årene ser den kanskje ikke strøken ut.

Flott bil litt på avstand (som på bildene), perfekt bruksbil/vinterbil til den som gidd å fikse bagatellene.

Selges derfor til denne billige prisen m orginale 16 mtech felger m continental piggdekk

15.000kr

Kan selges for pakkepris med 18" csl felger m sommerdekk samt orginale fine m3 felger (sunflower1) m meget gode Nokian Hakkapelitta 5 for 20.000kr

Pruting er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...