R_S_N_89_bmw Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Bilen er ganske så strøken med tanke på at den er fin i lakken og tilnærmet 0 rust!! det er en gammel dame som har hatt bilen siden den var ny,en godt voksen mann kjøpte bilen for noen år siden og pleiet den omhu. litt slitent interiør men manko på komfor er det ikke !! Jeg har ikke hatt bilen lenge men med tanke på at jeg har mistet lappen så har jeg ikke behov for bilen. Jeg trenger ikke selge den men 30000kr bud motas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Km? Interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Bytte?? viewtopic.php?f=44&t=210291 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Km? Interiør bilder? km ca 351??? bilder av bilen innvendig kan jeg få tatt i morgen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Bytte?? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=44&t=210291 nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 351k? Virka ikke sånn, var jo som en drøm å kjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 351k? Virka ikke sånn, var jo som en drøm å kjøre:) Ja den er ganske så tight og fin å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå