jorg1s1 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Ny pris: 55 000 kr. Her har du mulighet til å skaffe deg "den riktige" E39'n til en billig penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Bilen kan dessverre ikke vises før til søndag da jeg ikke bor der bilen står. Ellers er jeg åpen for fornuftige bud da jeg vet at det ikke akkurat er selgers marked når det gjelder E39 for dagen, også med tanke på at jeg vil bli kvitt den relativt fort. Dog synes jeg at jeg har priset den rimelig med tanke på at det på mange måter er den riktige bilen med de riktige modifikasjoner - vis meg gjerne en tilsvarende bil med lignende mods i samme prisklasse... Er forresten gamlebilen til Wabby her på forumet om noen skulle dra kjensel på den. Han la den ut for 67 000 men jeg endte med å gi 62 000 kr, dette er ganske nøyaktig ett år siden. I løpet av ett år i mitt eie har den gått igjennom EU godkjenning, var ikke akkurat gratis det heller. Gamle annonsen skal ligge her på Bimmers fortsatt. Finn-annonsen er ikke publisert for allmennheten slik at den er søkbar enda, tenkte å sjekke interessen her på Bimmers først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-rush Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Er på utkikk etter E39 stasj. å denne virket kurrant... Er ikke noe oppi Trondheim av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Dessverre. Men skal du handle bil er det jo absolutt verdt å reise rundt i landet! Går tog fra Trondheim til Oslo/Asker/Drammen, hvor jeg kunne møtt deg. Var selv å hentet denne drøyt 6 timer unna da jeg kjøpte den, og det er jo bare kos å kjøre hjem når man har handlet ny bil! I morgen legger jeg den ut på Finn om ingen her melder sin interesse Tenkte denne var veldig aktuell for BMW-entusiaster og da legge den ut her først, men den må bort nå før årsskiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Heisann. Denne virker jo veldig flott, kunne du sende meg en melding eller noe med et telefonnummer jeg kunne nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå