AlXz Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Motor deler og turbo + div fra M42B18 motor selges. Motoren er defekt, usikker på hva som feiler den. Startmotor går rundt, men ikke motor. Så mulig utslaget på starteren er defekt, ellers er det noe register ras ? Ved interesse kan jeg sikkert plukke av toppen el sjekke litt. * Blokk * Topp * Toppdeksel * Coiler * Elnett * Hjerne * LMM * Servopumpe * Dynamo * Startmotor * Manuell girkasse * Mellomaksel * Grenrør * Turbo * Div oljeslanger etc til turbo * Trykkrør * Bunnpanne * Radiator * Eksosanlegg
Magnum 310 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hvilket grenrør er det? Mulig å bruke i E30? Pris?
AlXz Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Ikke demontert, så det vet jeg ikke. Ser litt hjemme mekka ut..
AlXz Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Har bud på 4000,- for følgende: * Motor blokk/topp (bunnpanne+toppdeksel++)* elnett/hjerne* coiler* dynamo* LMM* Grenrør* Turbo* Trykkrør/slanger
AlXz Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Bud ? Vet ikke om jeg gidder dele opp motoren mer enn blokk/topp med elnett som én del. Noen som er intresert i noe her ? Kan selge dynamo, servo, lmm, hjerne, etc løst Coiler, startmotor, girkasse, svinghjul, clutch Turbo, grenrør, bunnpanne, trykkrør/slanger Eksosanlegg Radiator
AlXz Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 BUMP! Ingen ting er solgt. Noen som er intresert i noe ?
AlXz Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Regner med den sitter der. Kan sjekke når eksos er av.. motor et ute innen et par dager tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå