Gå til innhold

e34 problemer med fjernstyrt sentral lås og nøkla låst i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

drev å kobla på fjernstyrt sentral lås system på sentral låsen i bilen min e34 535i.

fant 2 kabler som når jeg setter 12v på ene så låser den og når jeg setter på den andre så låser den opp dørene. men det er konstant strøm på den kablen som er aktiv altså vis den er låst opp så er det strøm konstant på den ene kablen så den andre når jeg låser. og den keyless entry systemen gir 0,5sec strøm til kabelen når jeg låser eller låser opp. det sto på bruksannvisningen att vis jeg fjerner en pinne i boksen så er det 3sec med strøm på kabelen.

det som skjedde igår var att jeg skulle teste om alt funket, nøkla var på rattet og iphonen på spillern så da jeg trykket lås så låste dørene seg men aldri opp igjen og det funket utmerket fram til jeg begynte å bli ferdig med å sette sammen alt i bilen. før nøkla ble låst inni så skjedde det samme men bare att jeg hadde fører døra oppe bare att jeg lukket døra med finger der den låser inn i bilen.

noen som vet hva som kan være problemet?? burde jeg kansje tatt av pinnen så den gir lenge nokk strøm til at systemet får det med seg?

og er det noen som vet hvor man får tak i sånn pinne til å tjuv låse opp døra:P??tror jeg må starte med det hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...