Teekay1983 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hvordan kan en enklest etterfylle glykol/frostvæske uten å måtte lufte systemet. Sist gang jeg tømte systemet for frostvæske og fylte på ny så gikk jeg tom for frostvæske når jeg luftet systemet og fylte derfor på x antall 1,5 liters flasker med rent vann til systemet var luftet. Vet at systemet i vertfall tåler noen minus grader nåsiden det ikke har fryst ennå, men for å være på den sikre siden så vil jeg etterfylle litt frostvæske. Skal jeg da bare tømme en del av ekspansjonstanken og fylle opp med frostvæske eller skal jeg opne lufteskruen på radiatoren og deretter fylle på kjølevæske mens ekspansjostanken tømmes eller noen bedre forslag?
SideIn Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 tapp hele systemet sett bilen i oppover bakke luft systemet på radiatoren. det er flere gode grunn er til å bytte frost væske.
OrjanBmw Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 løsne returslangen og pek den mot en bøtte, start motor og stopp når du når lavt nivå, fyll på, koble til slange! tut og kjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå