krisedv92 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Noen som har noen tips på hvordan jeg kan feste en Basskasse baki en E36? har fjertårnstag bak så kan ikke få den helt inntil "bakveggen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 borrelås med teip? beveger ikke mye på seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Borrelås med teip er vel ikkje akkurat bra feste! Vinkeljern er vel litt bedre. Eg veit ikkje kva som er under basskassa, men du må kanskje modifisera plata under, so basskassa ikkje beveger seg inn i kupéen ved ein eventuell kollisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 om du ikke vil ha noe i hjulbrønnen din kan du jo legge den der ? har en 15" i min e30 nå, funket fint en stund det helt til slubben slo hull i hjulbrønnen da jeg ka fult trykk en gang. Nå har jeg ikke laget en kasse i selve brønnen heller da, eller forsterket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Vinkeljern og selvborrende skruer? Bare sette dem rett i gulvet, da sitter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 finn i vertfall på en løsning så ikke de uniformerte gutta klarer rive i kassa! lite populært med kasser som flagrer rundt, har jeg hørt da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå