Johnny.fjetland Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Hei alle sammen. Jeg hadde bilen inne på verksted for å bytte støtdempere bak og når jeg hentet bilen igjen så var det plutselig ingen lyd i anlegget lenger. Er det noen som vet hvorfor??? eller hva jeg skal se etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 En må fjerne hattehyllen bak for å komme til topplagrene og da må også høytalerene fjernes, men hadde de glemt å plugge de inn igjen burde det fremdeles vært lyd framme. Hvis du har forsterker/radiomodul plassert bak i bilen ville jeg sjekka alle kabler der, hovedsakelig den store pluggen som har en litt spesiell låsemekanisme som kan være tricky å låse skikkelig for folk som ikke har gjort det før. Vet ikke hva de ville der å gjøre evt. men verdt å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hei Mysemannen. Jeg leverte bilen tilbake til de som hadde byttet støtdemperene og de fant ut at det var ledninger som lå i klem. De har nå fikset det og alt er ok. jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå