Gå til innhold

Innspill til stereo i E46 cab 2002

Anbefalte innlegg

Hei!

Som overskriften tilsier, så har jeg noen planer for min kjære vakre cabriolet. Jeg har en Pioneer AVIC-F30BT som jeg skal ha inn, men har ikke lyst til å gi meg helt der. Jeg elsker lyd og syntes at det er en viktig del av kjøreopplevelsen, samt at man må jo kunne guffe på litt når taket er nede :D:D

Tankene mine er som følger, jeg har en Pioneer SPL 3000 (12") ett eller annet og en Pioneer PRS-D1200SPL forsterker som jeg vil bruke siden jeg allerede har dem.

Så kommer spørsmålene til dere dyktige guruer der ute:

Hva med sånn PnP forsterker? Kan den brukes til Pioneer spiller? For jeg har skjønt at den orginale forsterkeren i E46 ikke er den råeste?

Jeg har lyst på nytt frontsett for det er absolutt ikke bra det som sitter der. Eventuelt hva folk anbefaler. (kan få gode priser hos Pioneer som er lett å skjønne av ting nevnt over)

Jeg vil ha god lyd med bra trøkk, trenger ikke at alt av glassruter rister i mils omkrets, men at jeg kan høre god låter på høyt nivå uten at ting vrenger seg.

Er super takknemlig for alle innspill :D:D:D:D

Hilsen LarsGøran

Legger ved ett bilde av gliset, kjøpte den hos Prestmarken Bil (Flotte folk altså) :D

gdaso8cygg0e39uvorgq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...