Bjørn kj Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 har prøvd å montere xenon i min e46 ,slo på nærlyset og den tente pæra men slukket etter noen sek. prøvde flere tennere og pærer med samme resultat.det virker som at bilen ikke klare å produsere nok spenning til å holde pæra i gang.er det et rele eller noe annet og få kjøpt noe sted?har målt volten og den er på 12,2 .er takk-nemlig for svar
todleif Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Og du har eit sett som er beregna på canbus og ikkje skal gi feilkoder?
Bjørn kj Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 ja prøvde orginal xenon og uorginal og orginal sett til toyota det funka ikke.
todleif Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 So du har bytta lykter til original xenon, montert følere og programert bilen so den veit at den har fått xenonlykter istedetfor halogenlykter?
Bjørn kj Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 nei har ikke programert at jeg har bytta lykter ,hvordan gjør jeg det ?
todleif Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Eg veit ikkje om du må det, so det får andre svare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå