marcusss Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Ønsker å bytte bort min M88B35 M5 som har sitti i en e28 mot en 3,6 eller 3,8 eller mot bud, kom gjerne med bud. Motoren ble plukket ut av en e28 ca 2 uker før jeg kjøpte den (Jeg kjøpte den for 1 mnd siden. Jeg har lagret den inne i tørt rom med 20grader slik som den fortsatt gjør . Motoren har aldri vært banekjørt og har en kilometerstand på ca 150-170. Getrag 260 kasse kan følge med hvis hvis den blir solgt på bud. Fullt pakningsett til M88'en følger med, kan også få tak i endel andre deler til motor hvis det er nødvendig mot pristilleg da selfølgelig. Motorspeks som den står nå: 286 hk (210 kW) Resterende deler som selges: Ramser opp deler til BMW e34 1991, skriver annet hvis det er noe annet. Kan selge deler av ting også, bare å ringe men helst SMS. -Komplett interiør stoff. Det er jo brukt, men ser helt fint ut. -Elektriske vindu-system. Kan følge med interiøreret hvis det selges helt. -DeLight Baklykter - Red/Smoke -DeLight Sideblinkers -DeLight Frontblinkers - Smoke Crystal -FK Støtdemper Foran - HighTec (M14/80mm) Passer fra 518-535. Følger med TUV papirer. -Rattnav -Rieger Grill ShadowLine -Rieger frontfanger -Rieger sidekjørt. -Rieger bakrutesenk. -Sparco Stabstag 84-94 mm -Greddy piggyback -Garret t3/t4 -Intercooler(husker ikke mål) -Ratt fra nyere bmw med airbag. (bilde kommer) kommer ikke på noe mer akkuratt nå, men har masse mer liggende. Lyd: -Rockford Fosgate Fulltone 6x9" -Audio Diskanter 1" -Audio Coax 5" Har masse mer av høytalere. Bare å kontakte hvis det er noe du trenger, dette gjelder også forsterkere. Som nevnt over har jeg masse deler som selges, trenger ikke selge så ikke skambud. By gjerne her eller på SMS. Selges:Yamaha Raptor 350 med SKILT som kan kjøres på bil lappen så ring gjerne, pris anntydning ca 50 000. Den er strøken. Konktakt informasjon: Marcus Vangen 93280139 Marckust0ffen@hotmail.com Jeg holder til på nesodden rett ved Oslo/drøbak/Ski/Oppegård. Kan kjøre ut deler også mot riktig pris. Send gjerne sms, eller ring for en bilprat.
Andii2k7 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Specs og pris på -Garret t3/t4 -Intercooler(husker ikke mål) ??
marcusss Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 husker ikke mål, sender pm i morgen om mål og pris
marcusss Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 bump, budene er ikke i nærheten av hva jeg tenker jeg skal ha for den.
thomashm5 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Hva følger med motor? er den komplett med ledn nett, insug, hjerne, ++++ allt som trengs? følger det noe historikk på den med verifisering av km stand? har du hørt den gå? kommer den fra e28 eller e24? Vet det er de samme motorene, men i tilfelle den kommer fra e28, er det mulig å få kjøpe hele m5 karosseriet komplett ellers, eller evt hva som er igjen av det?=) hvor er 280 kassa som skal følge med?
marcusss Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 det som følger med er komplett ledningsnett uten hjerne. Innsug følger med. Den går. Den kommer fra en e28. Har ikke 280 kassa, men kan følge med en girkasse til s38B38 altså en getrag 262(Tror jeg) som er plug and play.
Morty999 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 uten hjerne? er den så enkel å få tak i da ??
Kristian Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Nei det er den ikke morten, ser bare hvor sjeldent det dukker opp m88 for salg, så kan jo tenke seg til hvordan det er å komme over en brukt hjerne;) blir enten ny hjerne eller datasprut da.. men hvorfor fikk du ikke med hjernen når du kjøpte motoren da?
Morty999 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 hvor har du kjøpt denne motoren? ikke tilfeldigvis oppi nes ?
thomashm5 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 det som følger med er komplett ledningsnett uten hjerne. Innsug følger med.Den går. Den kommer fra en e28. Har ikke 280 kassa, men kan følge med en girkasse til s38B38 altså en getrag 262(Tror jeg) som er plug and play. Det som er morsomt er jo ikke å ha m88 med uorginal kasse og diff o.l, men å ha allt orginalt, for å kjenne hvordan en slik bil var i forhold til annen "konkurranse" under 80-tallet.. men hvor er e28 m5en da? finnes det noe skall å få kjøpt, eller andre deler? kommer denne fra en tysk eller engelsk bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå