Stian Nordhagen Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 ja kjøpt meg en bmw e30 en god gammal 88 model. Av en kompis. bilen er eu godkjent til 2014 så denna er det håp for men tenkt og fikse litt på den men senk og få på nytt efektanlegg er først på menyen nytt efektanlegge men hva vet jeg ikke ikke peiling på bmw nye fjærer og dempere tenker på 40/60 senk nytt intreør skin seter og diverse framskjermer må ha nytt har kjøpt inn stayling til bilen mangler kanal kjørt hel lakering orginal bmw grønn fargen Noen bilder av bilen da jeg fikk den:)
Stian Nordhagen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 etter litt kuking og baling så ble den Eu Godkjent til 2014 og ny skilta kunne hentes ut:))) da gikk jeg uten bil i 2 måneder om trent sida Volvo'N stoppa:P har bytta ytre og indre endeled på venstresida bytte hardikobling og opplagringa på melomakslinga nykaliper bak på høyreside lakt opp nytt bremse rør med slange på høyreside bytta lykter på høyreside Der var skilta på plass:))) så kom jeg over noen styling fangere da tror det blir fett på bilen. så fint vis noen vet hvor jeg får tak i spredere og kanal kjørt som passer inn i bilen:)
Stian Nordhagen Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Fin farge som bilen din den må du behold ja hadde tenkt til det:)
Tor-Einar93 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Har simons effektannlegg liggende til salgs, pm om intr:-)
Stian Nordhagen Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 sefølgelig har turteller og forbruks måler slutta og virke. onklig drit noen somhar peiling? skal prøve speddometer etter på håper det er det bare:)
Stian Nordhagen Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 vurderer og selge bilen ta kontakt vis noen er int har lyst på e36:) http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... on=1007001
Stian Nordhagen Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 tror det blir dårlig med salg kjøpt mtre speil og angeleyes med senon kit til bilen koble i morgen mangler nå bare senkesette nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå