KnutNilsen Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Lurer på hva som må gjøres når e skal bygge om min 525 M20 motor til M5 Motor 3.8l. Tenker hels på ledningsnette har understellet så regner med at d er Ledningsnette som kommer til i å hindre meg :S Er d bare plugg and play eller må d skjøtes? Er ny i bmw å håper på mye tilbakemelding. MVH
andyE30 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Lurer på hva som må gjøres når e skal bygge om min 525 M20 motor til M5 Motor 3.8l. Tenker hels på ledningsnette har understellet så regner med at d er Ledningsnette som kommer til i å hindre meg :S Er d bare plugg and play eller må d skjøtes? Er ny i bmw å håper på mye tilbakemelding. MVH det er nok ikke helt likt, men er ikke så vanskeli få fixa på disse, bygde min e30 med e36 M3 3.2 også. var LETT vil jeg egentli si. og det skal vist være enda lettere på e34 motorene. bare finn deg et sjema som sier hva som er hva, på bil, og et på motor, så bytter du bare plasser i motorstikk til alle er overens. vis det er noen som må endres da, også er det sikkert ews1 eller noe på den?
KnutNilsen Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 ews1?? Betyr d startsperre? er ny på dette. Takk får alle svar
andyE30 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 ews1?? Betyr d startsperre? er ny på dette. Takk får alle svar ja det er startsperre jeg hadde papir på alt dette tiligere, koblinger, motorstikk, og mulig koble ut ews, eventuelt bare koble den opp mot bilen. men har dem ikke lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå