///roya Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 helt eskenytt pipercross filter selges, følger med festebrakett dele nr er pk015, tror det passer div e36, 320-323-328 m 83mm. vet ikke om det passer andre og om det mangler deler i eske,da det er mange år siden dette ble kjøpt, kan evt sende bilde på mms, kom med bud, filtret befinner seg i bodø
Hankook Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 helt eskenytt pipercross filter selges, følger med festebrakett dele nr er pk015, tror det passer div e36, 320-323-328 m 83mm. vet ikke om det passer andre og om det mangler deler i eske,da det er mange år siden dette ble kjøpt, kan evt sende bilde på mms, kom med bud, filtret befinner seg i bodø Vet ikke helt hva jeg skal by jeg. 310inkl frakt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
///roya Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 ja det va nu et bud hvertfall:) men det va nu ekstremt rimelig. vest vi si 500+ frakt så får du det. tror jeg betalte ca 1400 kr for det,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå