argi520dat Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Jeg har nylig montert motorvarmer og batterilader på min 520 dat E61. Jeg fant ikke noe egnet sted å ta ledningen for kupèvarmeren gjennom torpedoveggen. Noen forslag eller erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Høyre side, under styreenhetboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Takk for svar. Jeg demonterte lokket over motorstyreheten og hanserommet. Jeg syntes det var var veldig mye ledninger på begge sider av torpedo. Går man inn under motorstyreeheten, men likevel i "rommet" motorstyreenheten sitter i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Hmm, det er jeg litt usikker på. Tror det er utenfor boksen fordi den må være helt lukket, ellers kommer vann inn. Snitt opp en av gummigjennomføringene og tree kabelen igjenom i torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå