Aroid Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg har en bil jeg plages med startsperre. Kommer feilkode 18 på motorstyrling og EWS står det feilkode på nøkkelen. Det har vårti bestilt inn ny nøkkel. Det hjelp ikke Brukt EWS ring rundt nøkkelen. Det hjelp ikke Har prøvd å skyv koble startmotoren. motoren vell ikke tenne da. Siden startsperre er aktivert. Når jeg sjekker nåværende data på EWS så er koden på nøkkelen ikke godkjent uansett jeg bruker gamle og ny nøkkelen. Hva annet som kan var feil? Bilen har startet før med gamle nøkkelen. Update: Instrument panelet har vårtig byttet ut og KM stemmer ikke overrens med lysmodulen. Kan feil km stand gjør at startsperre blir aktivert?
Aroid Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Ingen som har noe tips. Info tillegg. Instrument panelet har vårti byttet ut og Km stemmer ikke med lysmodulen. Kan denne feilen gjør at startsperre blir aktivert? Instrument panelet vart byttet ut ikke så lenge siden. I følge eieren av bilen
Bmwm51 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 hei hei, bytt ews styreenheten, så ordner alt seg, var borti det der jeg å, brukte endel kroner for å forstå hvor feilen lå, det var ews boksen, som ligger på venstre side av rattet, førerside:D Mfins reagerte på dette 1
Aroid Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Er ikke det en Transmit/receive module (EWS) ? Denne du meiner? Trenger man å programmer den?
Bmwm51 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 det er jo modulen da? den hvite boksen.. siden når jeg kjørte dio, på min.. så fikk jeg ikke kontakt med ews modulen/ styreenheten, bestilte orginal fra forhandler, ferdig kodet. Da funket alt
Aroid Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Ja stemmer det. Måtte kjøp helt ny og færdig programmert
Bmwm51 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 3500kr kostet det meg for del, og koding osv... det var vell verdt det:D
folkparkan Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Hei Når du fikk den ferdigkodede boksen satte du den bare inn og alt var ok ? eller måtte det omkoding til før alt var ok ? Håper svar. Mvh ole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå