Bmwm51 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Hei, har nå kjøpt meg et brukt instrument, fra automat diesel til min bil som er manuell, Problemet er bare at når jeg kobler til, så funker ikke tur tellern, tempraturen går på max, oxo lyser prnd ... noen som veit hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Hei, har nå kjøpt meg et brukt instrument, fra automat diesel til min bil som er manuell,Problemet er bare at når jeg kobler til, så funker ikke tur tellern, tempraturen går på max, oxo lyser prnd ... noen som veit hvordan jeg kan fikse det? Hei! Du må kode for å bruke på din bil. 1. Du må kode VIN og ZCS på bilen din til den brukte speedometer. 2. Du må kode km teller slik at speedo km er lik km i LCM modul. Ellers speedometer har en røde prikk etter 150 km er kjørt. 3. Hvis den er lav, så er det lettere for å forandre km. Du bruker PAsoft for å forandre km. PAsoft kan ikke forandre kmtil instrument med M35080 eeprom. Hvis din bil er bensin, så er den instrument cluster ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 hvordan gjøres det? noen som kan ordne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Har du en sånn svartboksen bak instrument cluster som er i denne tråden viewtopic.php?f=1&t=213192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 hvordan gjøres det?noen som kan ordne dette? Hvis din instrument cluster er eepprom 93SXX (før 2000). Du må ha 1. PAsoft 1.4 (ebay) 2. DIS 44. - Bruk Pasoft til å lese eepprom først (for backup). Skriv din VIN på den instrument cluster - Bruk Pasoft til å skrive 0 km. - Bruk DIS V. 44 og recode instrument cluster som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 min gamle er fra før 2000, den andre er fra 2000:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 men det som er feil med min gamle er jo viserne, de er et hakk over enn vanlig:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå